torsdag 4 mars 2010

Så var mässan över...


Allra minsta sockorna från karinottilias mamma.



Dregellappen från gekko av jnydesigntyg.

...
och ett lugn har lagt sig! Det är alltid väldigt roligt med mässan, men det är alltid också väldigt skönt när den är över. Underbart att få träffa så mycket människor som är intresserade av det vi säljer, och så är det ju så roligt att få träffa många som jag annars bara har kontakt med via datorn. Nu har alla saker fått sin vanliga plats igen, jag har fixat alla efterbeställningar och det känns nu som vi kommit ikapp med allt som blivit liggande.
Det är nu bara 3 veckor kvar till vår nya familjemedlem ska komma! Ska bli helt underbart! Jag fixar här hemma för att få allt klart. Känns som det är lika bra att passa på att göra sådant som bara blivit liggande för det lär ju inte bli mer tid sen. Lite babykläder har jag också sytt, men jag har ganska mycket redan så det får bli mer till sommaren.
...
Som ni sett ovan så fick jag två finfina presenter på mässan! Jättesöta sockor av karinottilias mamma och så den gulliga dregellappen av gekko. Tack snälla ni!
...
Ha det så gott!
Jenny


4 kommentarer:

Liza sa...

Hej hej! Spännande nu när det är så nära! Hur blir det med webbutiken, kommer du att ta in nån vikarie?

Karin sa...

Åh vad roligt att du bloggar om dina fina presenter. Jag vet då en som kommer att bli stolt! :)
Försök att ta det lite lugnt nu inför nedkomsten, tänk vilket äventyr som vänter och vilket litet mirakel som kommer att komma till er!
Ta hand om dig!

MinaMirakel sa...

Underbart med nya bebisen, spännande.
Nu är det bara att vänta på framkallningen, som vår farmor brukar säga!/Åsa

Nobelle sa...

Bäst att lägga till för alla som läser att Neanobelle kommer att fortsätta hålla öppet som vanligt, kanske med lite längre leveranstider. Jag får hjälp under första tiden med bebisen och sen räknar jag med att kunna sköta det själv med lite assistans. Så ni behöver inte bli utan tyg ;)!