måndag 4 februari 2008

Velourtajts


Lovade barnens kusiner velourbyxor vid jul. De fick välja fritt bland tygerna och modell. 7-årige L älskar tajta byxor (ska helst vara utsvängda också men jag begränsade mig där ;) )och ville gärna ha limegrönt, så då blev det ett par limegröna velourtajts! Ska försöka få till någon cool överdel till det hela, kanske i brunt. Han älskar även rosa men vill inte gärna längre ha det p.g.a. kommentarer ifrån kompisar. Trist tycker jag så vi ska se om vi inte kan skapa någon rosa kreation som är tuff också! Förslag mottages tacksamt!

Bråkar för övrigt fortfarande med Neas klänning som inte beter sig som jag vill. Har svurit många gånger över Ottobres breda mönster, men verkar fortfarande inte ha lärt mig att ta in plaggen INNAN jag syr dom. Nu är det i alla fall bara ärmarna kvar...

Inga kommentarer: