måndag 6 december 2010

Sista utlottningen!


Haremsbyxorna, här i elefanttyg från Znok som numera också säljer Minikreas mönster.


Grattis till Erika som vann den förra tävlingen!
...
I denna sista utlottning kan du vinna mönstret ovan på ett par haremsbyxor, modell nr.30303 från Minikrea, som du syr på en kvart. Hur enkelt som helst!
För att få en lott så lämnar du en kommentar till detta inlägg och för två lotter så lämnar du en kommentar och länkar från din blogg.
...
Ha en skön vecka!
Jenny

10 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

Jag vill gärna vara med och denna gång ska jag vinna, jag länkar, såklart! Ha en skön vecka

Hello sa...

De där tror jag skulle passa perfekt till min mellersta loppa så jag slänger en lott i skålen!

Bustråden sa...

Jag vill gärna vara med! 2 lotter

Karin sa...

Hej och hå! Lite Minikreamönster gillas! Länkar kanske imorgon, just nu har jag ju en egen utdelning på gång, blir lite rörigt. Håller tummarna med min enda lott kanske istället...
Underbart tyg som kom på posten idag by the way...

Mirre sa...

Klart man vill vara med i din utlottning.. :-)

Anonym sa...

Missade ju förra tävlingen, men provar lyckan här :)

josefin.erlingsjo@gmail.com

Katrin sa...

Klart man vill ha en lott!

Fangoria sa...

Hoppas på att lyckan är med mig denna gång! =)
Jag vill ha två lotter, har länkat här:
http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2010/12/minikrea-monster-pa-haremsbyxor-hos-nea.html

Rebecka sa...

Jag vill absolut vara med och vinna superfina byxor!

Tjohalia sa...

Jag vill ha en lott!