måndag 29 november 2010

Grattis och ny tävling!







Så var första delen av vår Minikrea-tävling avgjord! Vinnare blev TRI o MAR.
Stort grattis!
...

Nu är det även dags för andra delen av tävlingen. Denna gång är det ett mönster ur Baby-sortimentet som vi lottar ut. Det mycket användbara basmönstret på
Pösbyxor nr.20300 för storlek 6mån-3år.
För 1 lott vill jag att du berättar vilket mönster du skulle vilja att Minikrea gjorde. För två lotter vill jag att du gör likadant som ovan, men också länkar med Minikrealoggan.
Tävlingen pågår till andra advent.
...
Lycka till!
Jenny




7 kommentarer:

erika sa...

Då försöker vi igen då :-)
Förutom att jag skulle vilja sy spencerklänningen i lite större storlekar så tror jag att minikrea skulle kunna konstruera en riktigt fin flickkappa med rundad krage och lite puffärm. Lite gammaldags snitt som passar deras stil..

hälsningar
aerika.lundberg@gmail.com

Aleisa Ribalta sa...

DEnna gång är det min tur! kom igen, jag vinner aldrig, en klänning med huva, en kappa med klockat underliv, eller buksedress till större flickor, jag tar tacksam emot vad jag får.

Anonym sa...

En lott till mig. Eftersom jag har två killar så skulle det vara kul om de hade något mönster på t ex en skjorta.

helena.strandell@hotmail.com

Bustråden sa...

De får gärna göra mönster på olika mössor, Tröja med krage, dragkedja fram. Har länkat

Fangoria sa...

Jag tycker att det inte finns så många fina body-mönster att köpa, så ett body mönster gärna med farfars-ringning skulle jag vara nyfiken på!
Jag har länkat här:
http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2010/12/posbyx-monster-fran-minikrea-hos-nea.html

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Jag har tipsat om din utlottning här

http://molnboanna.blogg.se/2010/december/monster-512.html

Anonym sa...

åh, nu är jag ute försent för att vinna något... men jag skulle älska ett "bas-mönster-kit" för bebisar, en body (gärna raglan-skärning), tights/mjukisbyxor och en liten hjälmmössa. Svårt att hitta!


josefin.erlingsjo@gmail.com