torsdag 17 februari 2011

Imorgon kör vi igång!


Så här såg det ut när jag och Babushkadockan slet för fullt under dagen. Jag lovar att det ser bättre ut imorgon när mässan öppnar :).
Jag hann inte runt så mycket idag och spana. Vi försökte jobba på så fort som möjligt för att inte frysa ihjäl där inne i hallen. Denna gång är mässan i B-hallen, och den blir så himla kall under in- och utflyttningarna (som tur är håller den värmen bra under mässans öppettider...) så man måste jobba med jacka på.
Imorrn kommer det fler bilder. Hoppas att få se några av er under helgen och som jag skrev tidigare så kommer vi även till Jönköping i början av april. Eftersom alla vår- och sommarnyheter ännu inte kommit så finns det godbitar kvar även för er som kommer då.
...
Imorgon är det jag, Babushkadockan och Karinottilia som hjälper er i montern!
Kram, Jenny

4 kommentarer:

Klockarbarn sa...

Va, kommer ni till Jönköping????
Då måste jag besöka er.

Hello sa...

Åh, vad jag hade velat träffa er alla tre, men det blir tyvärr ingen symässa för mig den här gången :( Lycka till! Din monter brukar alltid vara snyggast!

Maria sa...

Blev ingen syfestival pga sjuka barn... När är din nya webshop uppe så att jag kan kompensationshoppa lite... :-)

Marie sa...

Ja va kul- Nu har nya mönster och nytt fint tyg hittat hem till mig! Tack för en trevlig pratstund.