söndag 6 februari 2011

T-shirtklänning

T-shirtklänning nr.20003

Här i prickig trikå med puffärmar.

Är ju lite svag för bollfrans...


Likadan rynkning på nederdelen även på bakstycket.
...
Vi har nyligen fått in fyra nyheter från danska Minikrea. Det här är min nya favorit,
T-shirtklänningen! Som vanligt enkel i snittet och väldigt lättsydd. Variationerna på grundmönstret var också väldigt roliga.
Jag valde på denna klänning att göra puffärmar istället för de långa för att jag tänkt att klänningen ska användas till sommaren. Sen var jag tvungen att lägga till de små söta bollfransarna nertill :).
...
För tillfället uppdateras inte den gamla hemsidan utan vi hoppas på att inom kort kunna publicera vår nya hemsida med webshop. Vi har hunnit få hem både nyheterna från Minikrea och fler härliga vårnyheter på tygfronten som kommer att finnas med på vår nya sida.
...
På torsdag ska jag och familjen på en välbehövlig minisemester till Idre. Ska njuta av utsikten och ladda batterierna inför Syfestivalen.
Ha det gott!
Jenny












4 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Jättesöt modell på klänning, väntar med spänning på den nya hemsidan!/Åsa

Bustråden sa...

Jättefin klänning, det mönstret måste jag nog köpa. Ser fram emot din nya hemsida!

Karin sa...

Härliga färger och bollfrans är ju aldrig fel... ;)

Anonym sa...

Härliga mönster! Ser fram mot den nya hemsidan!
Karin på Ösäter