torsdag 11 augusti 2011

Nea Nobelle fyller 4!



Herrejösses! Vart har tiden tagit vägen? 4 år...


Minns så väl vårt första besök hos Hilco och min beslutsångest vid valet av tygerna. Det är fortfarande väldigt svårt att välja från varje kollektion, men just den första var det något speciellt med. Bilden ovan är på några av plaggen som jag sydde från just den kollektionen. Lilla fröken på bilden har hunnit fylla 5 och kläderna passar lagom till vår yngsta.

Så mycket roligt och spännande vi fått vara med om under dessa år. Så många härliga, nya bekantskaper, lärdomar och äventyr.


NeaNobelle har kommit en bra bit på vägen och jobbar hela tiden med nya idéer och tankar.

Vi firar även denna höst att vi blivit svenska agenter för Hilcos tyger. Något vi är väldigt stolta över. Hade det inte varit för dessa tyger hade jag aldrig börjat sälja tyg. Det ska bli fantastiskt roligt att åka runt i Sverige och träffa nya återförsäljare och sömmerskor.


För att fira detta kommer vi under hösten att ha flera aktiviteter såsom tävlingar, specialpriser och utlottningar. Vi inleder med 20% rabatt på vår mjuka och sköna bas-finecord, ett perfekt tyg till höstens byxor, klänningar och kjolar. Du hittar den här.



Tack till alla kunder som handlat genom åren!


Kram,


Jenny

1 kommentar:

Karin sa...

Vilken tur för mig att du började sälja tyg, annars hade jag kanske inte sålt tyg? Tack fina-fina Jenny för att du förser oss tygtokar med mera tyg och jag bara längtar efter ett besök av min agent.
Fortsatt lycka till med alla planer!